6/07/2010

Moving on

Olen ennen löytänyt suurimman osan nettikauppalöydöistäni Asoksen sivuilta, mutta uusin aarrearkkuni on ehdottomasti Miss Selfridge. Joka kerran kun selaan sitä (mikä tapahtuu aika usein :D), löydän nipun kotiuttamisen arvoisia ihanuuksia. Joten kun muutama päivä sitten satuin kaupan ale-osastolle ja näin maailman täydellisimmät korkeavyötäröiset,  haaleasti kukkakuvioidut farkkushortsit, oli kohtaloni sinetöity. Ja koska olisi surullista, jos shortsit joutuisivat matkaamaan Suomeen ihan yksikseen, klikkasin niiden seuraksi mustan perusbodyn ja nuden pitsikoristeisen tunikan. Love!

Shortseista (ja muustakin tilauksesta) seuraa kuvia päivänasujen yhteydessä. :)

Olen ollut ja olen edelleen ihastunut kaikkeen korkeavyötäröiseen jo aika kauan aikaa. Mulla on itselläni pitkä selkä ja lyhyet jalat, joten vyötärön korostaminen tasapainottaa vartalon linjoja aika kivasti.Tähän asti olen tykännyt erityisesti hameista ja mekoista, mutta uusin villitykseni ovat korkeavyötäröiset shortsit - mikä on näkynyt selkeästi täällä bloginkin puolella. :)

On hyvä jos tiedostaa, millaiset vaatteet sopivat omalle vartalotyypille, mutta toisaalta sääntöjä voi ja pitää myös rikkoa. :) Siksi olen tämänkin päivän kulkenut matalavyötäröisissä boyfriend-farkkushortseissa, löysässä t-paidassa ja raitasukkiksissa. :P Kuvia tästä seuraa myöhemmin, niin saatte järkyttyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti